סדנאות אפייה לנוער- בואו להכיר את כל הסודות

רבים טוענים כי בימינו קיים קושי גדול במציאת עיסוק ערכי לבני נוער, הסטיגמה המוכרת והידועה מכל היא כמובן שהם מרוכזים בכל דקה פנויה שלהם במסכים למיניהם, אבל זה לא בהכרח נכון! יש המון בני נוער שמשתתפים בפעילויות כאלה אחרות, מתנדבים וגם- אופים. כמו כן, כאשר בני הנוער מגלים עניין בתחום מסוים, הם מקדישים לכך את כל כולם ומתמסרים ומעניקים תשומת לב מרבית. בנוסף, אם מצליחה להתפתח לה תשוקה, אז בכלל אפשר להגיד שלום להפרעות הקשב והריכוז שייעלמו מעצמן במהלך העיסוק האהוב. אז אם בא לכם להגשים פנטזיה בה המתבגר או המתבגרת יפנקו אתכם באיזה מאפה חמים ומנחם- בואו והכירו קורס אפייה לנוער של דה-בר, בו הנערים והנערות ילמדו להתמחות במאפים מלוחים ומתוקים.

עולם האפייה התפתח רבות בשנים האחרונות בארץ ובעולם, וגם המתבגרים הצעירים מגלים עניין קולינרי. זאת ועוד, בשונה מתחומים אחרים, בסדנאות אפייה, בני הנוער מצליחים לצאת מחוזקים מבחינת מגוון מיומנויות עקב הלימוד והבנת החשיבות של הדיוק בעשייה. זאת בשל העובדה כי קונדיטוריה דורשת דיוק מושלם מבחינת כמויות, זמני הכנה ואפייה והקפדה על כל השלבים. בנוסף- מכירים את זה שאתם מריחים ריח שמחזיר אתכם ברגע אחד לזיכרון ילדות ספציפי? אז בסדנאות האפייה המתבגרים יחוו חוויה משולבת של טעמים, ריחות ומרקמים שונים אשר יותירו בהם חותם של זיכרון חושי המהווה ערך גבוה עבורם. לא פחות חשוב- עיסוק בקונדיטוריה נחשב תרפיה לכל דבר ועניין שיכול לסייע, להוות מפלט ולהשקיט מקורות רעש עבור המתבגרים שחשים לחצים במסגרות השונות. המדיטציה המושלמת לנשמה, וכמובן לקיבה.

בשל כך, סדנאות אפייה לנוער תמיד היו פופולאריות, מבוקשות ומתקיימות בכל קצוות הארץ, יש סדנאות קונדיטוריה לנוער למתקדמים בעלי זיקה למטבח, שמכירים את מושגי הבסיס ומעוניינים להרחיב את הידע והיכולות שלהם. אולם, כאן בדה-בר קיים גם חוג אפייה לנוער לכאלה שלעולם לא נכנסו אל המטבח ובקושי יודעים להכין חביתה. סדנאות מהסוג הזה מתקיימות במספר משתתפים בהתאם לבקשותיכם, כאשר החלק התיאורטי הוא קצר ורוב הסדנא הינה מעשית. אז אם המתבגרים שלכם מתעניינים בקינוחים, מתחשק להם להתנסות במאפים ולדעת את כל סודות המטבח אודות מקרונים ומתוקים נוספים, דעו שישנה אפשרות לקיים סדנת אפייה הורים וילדים, אשר מקבלת ערך מוסף של חוויה משפחתית מגבשת. כמו כן, אם אתם מחפשים סדנאות אפייה לנוער במרכז, כמובן כאן בדה-בר ניתן לערוך סדנה חיצונית בכל מקום בו תבחרו, עם איכות מוצרים גבוהה, מגוון מאפים ואווירה כללית שמחה ומגבשת.

זאת ועוד, העיסוק בקונדיטוריה מצליח לחדור אל לב המתבגרים, בעוד שישנם תחביבים רבים שנותרים על מנת למלא את שעות הפנאי בלבד. זוהי עשויה להיות הזדמנות לשדרג את התחביב האהוב ולהיפתח אל עולם של הקונדיטוריה המקצועית עם סדנה אשר תעניק להם מבחר כלים, שיטות וידע שיהיה ניתן ליישם בהמשך. רבים מבני הנוער המצליחים לפתח את התחביב ולהרוויח דמי כיס על ידי הכנת עוגות, מאפים וכן הלאה, ובעזרת הידע הרחב על הרשתות החברתיות, גם מצליחים לשווק את עצמם די בקלות. כך הצעירים המוכשרים יהפכו למקצועיים בתחום האפייה והקונדיטוריה וילמדו כיצד להכין את כל המאפים המסובכים בקלות ובמהירות.

אז בואו להתרשם באתר שלנו עם סדנת אפייה לנערות, מזמינים אתכם להעשיר את יכולות האפייה וללמוד את סודות המקצוע מקונדיטורים מקצועיים ומנוסים תחת ניהולו של הקונדיטור ערן דה-בר, דור רביעי בתחום ובן למשפחת קונדיטורים בשיתוף הקונדיטורית שרון דה-בר המתמחה בפטיסרי צרפתי, בעוגות ומאפים מסורתיים ובבישול חלבי. אצלנו בדה-בר, נעניק לכם חוויה מיוחדת מלאה בטעמים, יצירה, הנאה ולמידה משמעותית- במטרה להקנות לכם בפרק זמן קצר את כל הידע והכלים הדרושים, תוך הקניית מיומנות בשימוש חומרי גלם ואביזרי אפייה. כמו כן, כל המשתתפים שלנו יקבלו הדרכה אישית אשר במהלכה יתנסו באופן מעשי בשלבי האפייה וההכנה. אנו מקיימים את הסדנאות במתחם דה-בר במושב כפר חסידים, מושב שופע אווירה פסטורלית ונעימה. יש לציין כי מתחם דה-בר הינו מתחם כשר, יש ברשותנו תעודת כשרות. כמו כן, ניתן לקיים את הסדנאות אצלכם בבית או במשרד, נתון לבחירתכם. צרו עמנו קשר במספר 077-616-00-61.