הסדנה הכיפית של דה-בר

חברת דה-בר מתמחה ביצירת סדנאות שוקולד לימי כיף, כחלק מהתחום הכולל של סדנאות שוקולד שהיא עורכת. חברת דה-בר מודעת לחשיבות הגדולה מאד של סדנאות שוקולד לימי כיף, ובעובדה שהן מהוות את הרכיב העיקרי באותו יום. סדנאות שוקולד לימי כיף יכולות להתאים למבוגרים וגם לצעירים. מדובר בחוויה איכותית, מהנה, כיפית ומגבשת, אשר כל המשתתפים בה לא ישכחו אותה למשך זמן רב.

אז אם אתם מתכננים יום כיף בעבודה, לחברים, לכיתה של הילדים, או פשוט לקבוצה של אנשים שאכפת לכם מהם – סדנאות שוקולד לימי כיף של דה-בר הן חוויות מהנות, טעימות ומגבשות, אשר תשארנה אתכם עם זיכרונות מתוקים, ועם טעם מתוק לא פחות בפה...

מדוע דווקא סדנאות שוקולד לימי כיף?

ימי כיף כאמור מכילים בתוכם פעילויות רבות. אולם סדנאות שוקולד לימי כיף יכולות להרים את ימי ההפוגה והנופש הללו אל שיאים חדשים שלא הכרתם: עצם ההתעסקות המשותפת בחומרי גלם טעימים כל כך – שאפשר, ואף רצוי לטעום אותם בזמן העבודה עצמה, ההרגשה שאנו חוזרים אל ילדותינו, העיסוק אשר נראה "ילדותי" ולפתע מתגלה כמהנה מאד (ואפילו לא כל כך פשוט כמו שחשבנו...) -  כל אלה יוצרים חוויה מהנה וטעימה מאד.

יתרה מזאת, פעמים רבות כאשר עורכים במקום העבודה ימי כיף, נוטים כמובן להזמין גם את כלל משפחות העובדים. סדנאות שוקולד לימי כיף יכולות להוות מרכיב חשוב מאד לגיבוש העובד עם משפחתו, וכן גם לגיבוש בין המשפחות השונות של העובדים. סדנאות שוקולד לימי כיף יוצרות חיבור בין האימהות, האבות, והילדים – וכאשר כולם עוסקים ביחד בחדווה בחוויה של יצירת מטעמי שוקולד, אתם תוכלו לראות כיצד יום הכיף בהחלט עומד במטרות שלו – הנאה, הפוגה, והוצאת אנרגיה החוצה.

כמובן שניתן לשלב סדנאות שוקולד לימי כיף בחלקים שונים ביום, והסדנא כמובן יכולה להשתלב עם פעילויות אחרות אשר יתקיימו באותו יום. סדנת שוקולד לימי כיף יכולה להיות הפתיח של היום  - כחלק מגיבוש ראשוני בין המשתתפים, באמצע היום – כסוג של פעילות מרכזית ליום כיף, או לסוף היום – כפעילות סוגרת ומהנה, ועל מנת לסיים את היום עם טעם מתוק בפה.

סדנאות שוקולד לימי כיף - ההפסקה המתוקה מהמרוץ

כולנו נמצאים כל הזמן במרוץ. המרוץ אחרי הכסף. המרוץ אחרי ההצלחה. המרוץ אחרי עוד ועוד הישגים. כולנו מרגישים שאנחנו חייבים להספיק עוד ועוד מהעבודה שלנו. להמשיך ולהתקדם. אבל לפעמים אנחנו צריכים לעצור ולקחת הפסקה. לנוח כל אחד יודע. החוכמה היא לתת לעצמנו את ההפסקה שבאמת מגיעה לנו – את ההפוגה המושלמת. הפוגה שכזו היא סדנאות שוקולד לימי כיף.

 

ימי כיף, באופן טבעי, מכילים בתוכם פעילויות הפוגה מהמרוץ היומיומי שלנו. סדנאות שוקולד לימי כיף יודעות להתאים את עצמן כמובן לאווירה – סדנאות שוקולד לימי כיף מתנהלות באווירה פתוחה וחופשייה, והופכות את יום הכיף לחוויה מתוקה שלא תשכחו זמן רב.

לקבלת הצעת מחיר לסדנת שוקולד לימי כיף

פנו עכשיו