צריכים גיבוש? קבלו פתרון מתוק!

לנהל עסק היום זה לא דבר פשוט בכלל – לא פעם, בין העובדים עלולים להיווצר סכסוכים וחילוקי דעות. ויכוחים, מעבר להיותם יוצרים סביבת עבודה לא נעימה, גורמים גם לירידה באפקטיביות של פעילות העובדים. במקרים רבים, במקום לשתף פעולה ולהתכוונן אל מטרה משותפת, כל עובד עסוק במטרותיו, מבלי לסייע לחבריו לעבודה. פיתרון אפשרי למצב זה הוא פיתרון ייחודי ומהנה שיתכן שלא חשבתם עליו כלל – סדנת שוקולד לגיבוש עובדים!

היתרונות הגלומים בחוויה של סדנת שוקולד לגיבוש עובדים הינם רבים וייחודיים. תוכלו להפיק הרבה מחוויית הגיבוש הזו, והדבר גם יעזור לכם לחשוב כיצד לקבוע יעדים ומטרות חדשים לעסק שלכם – והכל בזכות סדנת שוקולד לגיבוש עובדים.

הדרך לגיבוש רצופה כוונות טעימות

פעמים רבות בסדנאות שונות לגישור מרגיש כל צד כי עליו לוותר על משהו. בתוך סדנת שוקולד לגיבוש עובדים אף אחד לא צריך להתפשר על שום דבר – כולם יכולים לטעום, להכין, לאכול וליהנות מהשוקולד ומהעבודה המשותפת עליו. סדנת שוקולד לגיבוש עובדים נותנת דגש חזק מאד על עבודת צוות ועל המטרה המשותפת. בניגוד לחיי היום יום, אף עובד לא צריך להילחם על מקומו, וניתן דגש על יצירת מנות משותפות.

סדנת שוקולד לגיבוש עובדים עוזרת לשפר גם את התקשורת הבינאישית בין העובדים בחברה. צוותו בקבוצה עובדים בעייתיים יחד, ותראו כיצד הם מצליחים ליצור יחד יצירות מתוקות ומיוחדות. דרך סדנת שוקולד לגיבוש עובדים תוכלו ליצור אווירה מרגיעה ונעימה, משוחררת מלחצים, ומנותקת מהבעיות היומיומיות אשר קיימות אצל העובדים. העניקו לעובדים שלכם מספר שעות של הנאה טהורה, וכך מבלי שהם ישימו לב – הם יתגבשו, יחתרו למען מטרה משותפת, ויתפלאו גם לראות מה הם מסוגלים ליצור. עצם העובדה שעובדים מסוימים יראו כי הם מסוגלים ליצור דברים כ"כ טעימים, מתוקים ואיכותיים תעלה להם את הביטחון העצמי ותשפר את העבודה שלהם מול גורמים שונים בחיי היום יום.

סדנת שוקולד לגיבוש עובדים הינה פיתרון פשוט, טעים, נח ומהנה גם עבור חברה שלאו דווקא סובלת מבעיות גיבוש. גם אם הצוות שלכם כבר מגובש וחברי  - אזי סדנת שוקולד לגיבוש עובדים רק תגביר את התחושה הזו, תהווה צ'ופר נהדר עבור העובדים שלכם, ותגרום לאווירה החיובית בעבודה להיות אפילו יותר חיובית.

החשיבות של סדנת שוקולד לגיבוש

אנחנו בחברת דה-בר שמים דגש מיוחד על סדנת שוקולד לגיבוש עובדים. זוהי סדנה ייחודית אשר בנויה בנפרד משאר הסדנאות שהחברה מציעה. סדנת שוקולד לגיבוש עובדים נבנתה בשיתוף עם יועץ ארגוני וככזאת שמה דגש חזק מאד על הנושא של עבודת צוות בתוך הקבוצה. מעבר לכך, כמו בכל סדנאותיה, סדנת שוקולד לגיבוש עובדים של חברת דה-בר מציעה אך ורק חומרי גלם איכותיים ונותנת מספר תוצרים שונים. בנוסף לחוויית הגיבוש וההנאה שביצירה עצמה – הרי שגם חווית הטעימה כמובן מהנה, ולבסוף תיצרו תחת ידכם מאכלי ומשקאות שוקולד ייחודיים וטעימים במיוחד.

 

אם העסק שלכם חשוב לכם, אם אתם רוצים להחזיר את חווית העבודה המשותפת בעסק שלכם, אם אתם רוצים להרים את המורל של העובדים שלכם, אם אתם מחפשים פיתרון פשוט, נח ומהנה – או פשוט להעניק לעובדים שלכם חוויה שהם לא ישכחו – זה הזמן להתקשר ולהזמין סדנת שוקולד לגיבוש עובדים של דה-בר.

לקבלת הצעת מחיר לסדנת שוקולד לערב גיבוש

פנו עכשיו