לאן לקחת את הצוות ליום כיף? פעילות גיבוש בצפון

הצפון הוא מזמן לא רק יעד לחופשה, אלא גם המקום המושלם לימי גיבוש ופעילויות לצוותים ולעובדים. הנופים, האווירה ושפע הפעילויות הופכים את האזור ליעד אטרקטיבי עבור חברות, ועדי עובדים וקבוצות שמחפשות את ההזדמנות להתרחק קצת מהמשרד ולעשות כיף ביחד.

למה פעילות גיבוש בצפון היא בחירה מועדפת על מנהלי משאבי אנוש?

יש מספר סיבות טובות להגיע לצפון ליום כיף עם מקום העבודה. כמובן שזאת אפשרות מצוינת לאלה שעובדים בצפון ומחפשים מקום קרוב לפעילות, אבל הנה כמה סיבות בגללן שווה להגיע במיוחד לצפון בשביל יום גיבוש לעובדים:

  1. מרחק נסיעה קצרה: כביש 6 הפך את הצפון לנגיש יותר מתמיד, גם למגיעים מאזור המרכז. יום גיבוש בצפון הוא מספיק רחוק מהבית בשביל להתנתק ומספיק קרוב כדי לחזור ממנו בקלות.
  2. תחושה של חופש אמיתי: כאשר נשארים קרוב למקום העבודה, קשה לשחרר את התחושה שאנחנו נמצאים בעוד פגישת עבודה. נסיעה ליעד חדש, רחוק מהמשרד, מאפשרת לכולם לשנות את הקצב ולהירגע לקראת יום מלא בחוויות והתרגשות.
  3. הנוף והאווירה הכפרית: מקומות רבים מציעים ימי גיבוש לעובדים בצפון באווירה כפרית. חוות, מתחמי אירוח, ואתרים הטובלים בירוק וטבע, הם מקומות מושלמים ליום גיבוש באווירה מרגיעה, כיפית ומרעננת.
  4. הביקוש העולה לפעילויות מיוחדות ליום עובדים הביאו לצמיחה משמעותית בתחום, במיוחד באזור הצפון. מקומות רבים נפתחו בשנים האחרונות או הוסיפו תכנים ופעילויות שיתאימו לקבוצות, משפחות וחברות. כמו כן, חלק מהסדנאות והפעילויות מותאמות אישית לקבוצה המגיעה כדי להוסיף ערך ותוכן משמעותי לחוויה.

 

יום גיבוש לעובדים בצפון – רעיונות לפעילות מנצחת

כאמור, יש לא מעט אפשרויות לפעילות גיבוש בצפון, החל מהרצאות מרתקות וכלה בפעילות גיבוש בשטח. אחת האפשריות שהולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות היא סדנא קולינרית כפעילות גיבוש לחברות ולקבוצות.

העניין הגובר בבישול ואפייה, שתפח בעזרת תוכניות בישול פופולריות, העלה את הביקוש לסדנאות חווייתיות לבישול משותף. סדנאות אלה מציעות שילוב של כמה גורמים שהופכים אותן לבחירה מוצלחת במיוחד עבור מנהלי משאבים שמחפשים פעילות מקורית לצוות:

  • ללמוד דברים חדשים: סדנא קולינרית מאפשרת לכל אחת מהצוות ללמוד משהו חדש בתחום שאינו קשור ישירות לעבודה. זאת דרך מצוינת לעורר עניין וסקרנות, במיוחד אחרי ימים ארוכים במשרד.
  • להדגים יכולות: במהלך הסדנה פתאום מתגלה שהמנהלת אופה לחמים בזמנה הפנוי ושאחד העובדים הוא מומחה בהכנת חמוצים. זאת הזדמנות להכיר קצת יותר טוב את האנשים איתם אנחנו מבלים שעות רבות בעבודה.
  • להנות מתוצרים של עבודה משותפת: בסוף הסדנה המשתתפים חולקים את המאכלים שהכינו וזוכים להנות מהמאכלים שהכינו יחד.

לסיכום, סדנאות קולינריות יכולות לפתוח פתח להכרות, למידה והנאה לכל הצוות, במיוחד אם יוצאים מהמשרד ונוסעים להנות מהנופים והחוויות שהצפון מציע.

מתחם סדנאות דה-בר מציע מבחר סדנאות קולינריות שיתאימו לכל קבוצה ואירוע. הסדנאות שלנו נבנו על סמך ניסיון רב שנים בתחום הקולינריה ומתוך מחשבה על יצירת חוויה מגבשת ונעימה לקבוצות.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו במתחם סדנאות כפרי נעים ומאובזר לסדנה קולינרית לבחירתכם. רוצים לשמוע עוד? התקשרו אלינו לטלפון 077-61-600-61 ונשמח לעמוד לשירותכם.